Секційне засідання «Організаційно-педагогічні засади професійного розвитку педагогічних працівників у зарубіжних країнах» (звітна конференція ІПООД - 2018)

Секційне засідання «Організаційно-педагогічні засади професійного розвитку педагогічних працівників у зарубіжних країнах» (звітна конференція ІПООД - 2018)
14.03.2018 18:00

14 березня 2018 року в Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України відбулося секційне засідання «Організаційно-педагогічні засади професійного розвитку педагогічних працівників у зарубіжних країнах» відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих Звітної науково-практичної конференції співробітників Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України «Науково-методичний супровід професійного розвитку вчителів в умовах реалізації Концепції нової української школи».

 

Впродовж засідання старший викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №2 Національного технічного університету «КПІ імені Ігоря Сікорського», кандидат педагогічних наук, випускниця аспірантури Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України Чугай Оксана Юріївна провела семінар «Міжнародне порівняльне дослідження TALIS як інструмент незалежного оцінювання якості професійної підготовки вчителя». Захід відбувся в рамках реалізації проекту Європейського Союзу Еразмус+ напряму «Розвиток потенціалу вищої освіти/Жан Моне».

 

Учасники семінару зосередили увагу на обговоренні актуальних питань професійного розвитку вчителів в умовах реалізації Концепції нової української школи, зокрема: основні характеристики міжнародних порівняльних досліджень якості професійної підготовки вчителів, її позитивний вплив на розвиток  освітнього вітчизняного середовища, профіль українських вчителів та шкіл, в яких вони працюють, нагальні проблеми професійного становлення українських учителів та методи, які вони використовують, у порівнянні з міжнародними показниками.

 

Під час презентації учасники висловлювали свої передбачення методом мозкового штурму, знаходили співвідношення між показниками та їхніми значеннями, брали активну участь в обговоренні результатів дослідження TALIS працюючи у командах, виконували тести. По завершенні семінару учасники отримали вичерпні консультації з питань участі у заходах UERA та Erasmus+.

 

Фотоматеріали можна переглянути тут