Роль педагогіки миру у роботі вчителя в умовах війни

30 червня 2022 року у рамках волонтерський проєкту #ПІДТРИМКА_ОСВІТЯН_В_УМОВАХ_ВІЙНИ , що реалізується за ініціативи науковців відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих було проведено практичний вебінар «Роль педагогіки миру у роботі вчителя в умовах війни»
Мета вебінару – дослідити роль педагогіки миру у роботі вчителя в умовах війни через аналіз; сприяти розвитку педагогіки миру серед співробітників та здобувачів Інституту, науковців, учителів, викладачів, практичних психологів, студентів та учнів.
Результативність заходу: засвоєння прогресивних ідей педагогіки миру щодо ефективних інструментів (практичних ресурсів, специфічних знань та стратегій) розвитку навичок розбудови миру, трансформації конфліктів та засвоєння ненасильницьких підходів у повсякденній роботі вчителя в умовах війни через аналіз прикладів зарубіжних практик наприклад: Норвезької Ради у справах біженців, Фонду Берггофа у Німеччині, Хабу освіти для миру Сараєво (Боснія та Герцеговина) та ін.
Спікер вебінару:
Постригач Надія, доктор педагогічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Упродовж вебінару було розглянуто:
- Теоретичні підходи до педагогіки миру.
- Роль ЮНЕСКО у реалізації ідей освіти для миру.
- Роль учителів та шкіл в освіті для миру.
- Приклади зарубіжної практики щодо ролі педагогіки миру у роботі вчителя в умовах війни.
- Педагогіка миру як міждисциплінарний проєкт.
Висловлюємо щиру вдячність всім учасниками вебінару за участь у дискусії, щирі відгуки та зворотній зв’язок.
Постригач Надія
відділ зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих