Організація дослідницької діяльності учнів МАН України як напрям співпраці гімназії-інтернату № 13 м. Києва й ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України

Організація дослідницької діяльності учнів МАН України як напрям співпраці гімназії-інтернату № 13 м. Києва й ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України
12.02.2021 18:00

Новий вектор творчої взаємодії науковців, учителів та учнів тісно пов’язаний з Концептуальними засадами реформування середньої освіти «Нова українська школа» та спрямований на активне впровадження в освітній процес педагогіки партнерства як одного із основних факторів ефективної синергії його учасників. Виклики сучасності стимулюють до формування в закладі освіти організаційно-педагогічних умов плідної співпраці з метою створення інноваційного розвивального середовища – «поля креативності», яке спонукає, мотивує, організовує та спрямовує учнівську молодь до творчої діяльності в ім’я спільної мети — формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і державі.

 

12.02.2021 р. відбувся вебінар «Організація дослідницької діяльності учнів МАН України як напрям співпраці гімназії-інтернату № 13 м. Києва й Інституту педагогічної освіти й освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України».

 

Модератори: Вовк Мирослава – доктор педагогічних наук, завідувач відділу змісту і технологій педагогічної освіти; Ходацька Ольга – методист гімназії-інтернату № 13 м. Києва.

 

З цікавими й змістовними науково-дослідницькими роботами виступили учні-члени Київської Малої академії наук:

 

  1. Куцик Анна (10 клас): «Фольклоризм літератури» як педагогічна проблема» - секція педагогіки (керівник – Ходацька О.М.) та «Наркозлочинність в Україні: проблеми, причини, протидія» - секція правознавства (керівник – Довганенко І.В.).
  2. Грицай Олександра (10 клас): «Булінг в Україні: проблеми та методи запобігання» - секція педагогіки (керівник – Возненко С.Є.) та «Міжособистісні відносини учнівської молоді з різними уявленнями про шлюб» - секція соціології (керівник - Довганенко І.В.).
  3. Балацька Ірина (10 клас): «Розвиток наукових шкіл в Україні (на прикладі наукової школи О. Рудницької» (керівник – Ходацька О.М.)
  4. Лой Мілена (9 клас): «Ономастичний простір збірки Г. Сковороди «Байки харківські» - секція української літератури (керівник – Труцуненко Н.М.).
  5. Дорожинський Ілля (11 клас): «Прояви антисемітизму в політичному та культурному житті УРСР (1948–1953 р.р.)» – секція історії (керівник - Довганенко І.В.).
  6. Березинець Таїсія (10 клас): «Другий шанс на щастя». Фанфік до роману П. Мирного та І. Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – секція літературної творчості (керівник – Ходацька О.М.).
  7. Антонова Ангеліна (10 клас): «Проблеми екології української мови» - секція української мови (керівник – Ходацька О.М.).

 

Конструктивний діалог щодо результатів дослідницької роботи учнів МАН підтримали: доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти, викладач Івано-Франківського коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» О.П. Цюняк, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки і психології Київського педагогічного коледжу імені Антона Макаренка Н.С. Гомеля, кандидат педагогічних наук Ю.В. Грищенко, молодший науковий співробітник відділу змісту і технологій педагогічної освіти ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України  С.В. Ходаківська, вчителі та адміністрація гімназії-інтернату № 13 м. Києва.