Обговорення Державного Стандарту мистецької освіти для 5-9 класів середньої школи

Обговорення Державного Стандарту мистецької освіти для 5-9 класів середньої школи
20.02.2020 16:00

20 лютого 2020 р. співробітники Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України взяли участь в обговоренні ключових аспектів Державного Стандарту мистецької освіти для 5-9 класів середньої школи. Приймаючою стороною виступив Університет менеджменту освіти НАПН України.

 

З вітальним словом до учасників звернувся Віктор Ющенко (Президент України (2005-2010 рр.), український політик і державний діяч). На сучасних вимогах щодо компетентно-орієнтованості у загальній освіті наголосили: експерт Команди підтримки реформ МОН України Роман Шиян, громадський діяч Сергій Проскурня, головний спеціаліст дошкільної і шкільної освіти Раїса Євтушенко. Модератор заходу – Оксана Івасюк (експерт Команди підтримки реформ МОН України).

 

Зміст і структуру Державного Стандарту мистецької освіти для 5-9 класів представили розробники стандарту відомі українські вчені у галузі мистецької освіти, а саме: Оксана Комаровська, Олена Гайдамака, Ольга Просіна, Оксана Волошенюк. Вагомі пропозиції щодо посилення націєтворчого змісту Стандарту з мистецької освіти висловив доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) НАПН України – Георгій Філіпчук.

 

У конструктивному обговоренні Стандарту упродовж роботи круглих столів також взяли участь наукові співробітники Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України: Галина Сотська (доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України); Мирослава Вовк (доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник); Лейла Султанова (доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник); Наталія Філіпчук (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник), Світлана Соломаха (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник).

 

За результатами обговорення сформульовано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення Стандарту шляхом проведення широкого громадського обговорення з науковою спільнотою, вчителями-практиками та діячами сфери культури і мистецтва.