Музейна педагогіка в Україні: історія, теорія, практика

Музейна педагогіка в Україні: історія, теорія, практика
17.03.2021 10:00

У контексті сучасних реформаційних змін в освітньому просторі України актуалізується проблема вивчення та збагачення досвіду просвітницької діяльності музеїв. Особливо цінним є досвід взаємодії музейних інституцій і закладів освіти, який завдяки подвижницькій діяльності просвітників, музейних працівників,  освітян   відзначається утвердженням актуалітетів просвітницької місії, культуротворчості, спрямованістю на формування громадянського суспільства. Цій проблемі присвячена монографія доктора педагогічних наук, провідного наукового співробітника відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України Наталії Олександрівни Філіпчук, що є своєчасним дослідженням із проблеми розвитку музейного просвітництва, музейної педагогіки в Україні та конструктивного використання їx досягнень з урахуванням сучасних соціокультурних пріоритетів.

 

Лінк на статтю-рецензію «Музейна педагогіка в Україні: історія, теорія, практика» (опубліковано у тижневику «Слово Просвіти», 11-17 березня 2021 року)

 

Презентація монографії відбудеться 01 квітня 2021 року (початок об 11.00) на онлайн вебінарі "Музейна педагогіка в Україні: історичний і сучасний дискурс" у межах ХІІ Міжнародної спеціалізованої виставки «Сучасні заклади освіти» (детальніше у календарі подій)