Вчитель як суб’єкт міжнародної освітньої діяльності: досвід англомовних країн
Тип ресурсу: методичні рекомендації
Рік видання: 2016
Автори: Н.Авшенюк.
Кількість сторінок: 62
Анотація. У методичних рекомендаціях розкрито концептуальні засади професійного розвитку вчителів як суб’єктів міжнародної освітньої діяльності. Охарактеризовано теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми професійного розвитку вчителів у контексті глобалізаційних процесів. На підставі аналізу зарубіжного досвіду окреслено перспективні напрями розвитку глобальної освіти і глобальної педагогіки у розвинених англомовних країнах світу; розкрито особливості формування глобальної компетентності у педагогічного персоналу. Методичні рекомендації містять опорний теоретичний матеріал, перелік проблемних питань для самостійної роботи, а також список літератури для самостійного опрацювання. Рекомендовано для магістрантів, аспірантів, докторантів; викладачів вищих навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації.
Ключові слова: вчитель, міжнародна освіта, глобальна компетентність, міжнародна діяльність, світовий освітній простір.