Емоційно-естетична та оптимістична основи професійного розвитку вчителів


Тип ресурсу: методичні рекомендації


Рік видання: 2016


Автори: В.Кудін.


Кількість сторінок: 123


Анотація. У методичних рекомендаціях розглядається питання оптимізму, як визначальної основи змісту педагогічної науки і практики. Відзначається, що основою всієї системи освіти має бути утвердження ідеалів оптимізму в процесі розвитку людини. Детально аналізуються основи формування оптимістичного сприйняття людьми життя і виникнення його антипода песимізму. Розкривається тісний взаємозв'язок розвитку оптимістичного сприйняття життя у взаємодії з психолого-фізіологічними, емоційно- естетичними засадами в процесі становлення особистості людини. Значне місце приділено розкриттю впливу об'єктивних і суб'єктивних передумов формування змісту нашого оптимістичного бачення життя, виділяється роль вчителя у формуванні цього складного процесу. У книзі підкреслено, що оптимізм – ядро Педагогіки, важлива духовна наповненість гармонійно здійснюваного освітнього процесу. Методичні рекомендації адресовані педагогічним працівникам, які присвятили свою працю навчанню і вихованню справжнього громадянина своєї країни, можуть використовуватись професорсько-викладацьким складом вищих навчальних закладів України, закладами системи неперервної педагогічної освіти у процесі здійснення професійного розвитку українських освітян.


Ключові слова: професійний розвиток, вчителі,емоційно-естетична та оптимістична основи.


 

395
16