Українознавча освіта в Україні і Канаді
Тип ресурсу: поняттєво-персонологічний словник
Рік видання: 2018
Автори: М.Вовк, І.Машкова.
Кількість сторінок: 107
Анотація. У словнику представлено основні дефініції понять, які розкривають особливості розвитку українознавчої освіти, пріоритети становлення українознавчої думки в Україні та Канаді. Охарактеризовано результати наукової, педагогічної діяльності викладачів, методистів, науковців, учителів-українознавців, які обґрунтували теоретичні основи українознавчої освіти, сприяли цілісному усвідомленню досягнень теорії і практики викладання українознавчих дисциплін в українському і канадському науково-освітньому просторі. Словник адресований майбутнім учителям-філологам, фольклористам, які вивчають фольклористичні, культурологічні, історико-педагогічні дисципліни, науковцям-філологам, фахівцям з фольклористики, учителям-практикам.
Ключові слова: дефініції, українознавча освіта, Україна, Канада, педагогічна діяльність, викладачі, науковці, учителі-українознавці.