Саморозвиток педагогічної майстерності молодого вчителя: історичний аспект


Тип ресурсу: посібник


Рік видання: 2015


Автори: О.Тринус


Кількість сторінок: 108


Анотація. У посібнику розглядаються ідеї саморозвитку педагогічної майстерності молодого вчителя в історичному аспекті. Досліджено категорію «молодий вчитель», визначено особливості становлення, сутність розвитку та саморозвитку педагогічної майстерності молодих вчителів. Проаналізовано організаційні форми, зміст підвищення кваліфікації молодих учителів у кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Видання адресовано студентам, аспірантам, вчителям, усім, хто цікавиться питаннями вдосконалення педагогічної майстерності.


Ключові слова: саморозвиток, педагогічна майстерність, молодий вчитель, історичний аспект.


 

278
14