Саморозвиток педагогічної майстерності молодого вчителя: історичний аспект
Тип ресурсу: посібник
Рік видання: 2015
Автори: О.Тринус
Кількість сторінок: 108
Анотація. У посібнику розглядаються ідеї саморозвитку педагогічної майстерності молодого вчителя в історичному аспекті. Досліджено категорію «молодий вчитель», визначено особливості становлення, сутність розвитку та саморозвитку педагогічної майстерності молодих вчителів. Проаналізовано організаційні форми, зміст підвищення кваліфікації молодих учителів у кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Видання адресовано студентам, аспірантам, вчителям, усім, хто цікавиться питаннями вдосконалення педагогічної майстерності.
Ключові слова: саморозвиток, педагогічна майстерність, молодий вчитель, історичний аспект.