Психодіагностика особливостей невротичного характера майбутнього педагога
Тип ресурсу: методичні рекомендації
Рік видання: 2013
Автори: Н.Павлик.
Кількість сторінок: 48
Анотація. Методичні рекомендації присвячені проблеми дослідження особливостей структури та змісту характеру майбутнього педагога в аспекті розвитку його духовної культури. У першому розділі здійснено теоретичний аналіз категорії «характер» у зарубіжній та вітчизняній психолого-педагогічній науці. Важливим висновком є те, що характер є психологічною передумовою й одночасно результатом духовно-особистісного розвитку в юнацькому віці. Другій розділ присвячено розгляду характерологічних дисгармоній особистості. У третьому розділі представлено модель структури характеру особистості, а також ряд експериментальних психодіагностичних методик дослідження змісту та ступеню гармонійності характеру, які мають цікаву інтерпретацію результатів, що робить їх зручними для масового використання в умовах навчальних закладів. Методичні рекомендації призначені для практичних психологів та педагогів для роботі з учнівською молоддю.
Ключові слова: майбутній педагог, характер, духовно-собистісний розвиток, юнацький вік, дисгармонії особистості, модель структури характеру особистості.