Діалогічні засади підготовки педагогічних працівників до розвитку духовного потенціалу учнів


Тип ресурсу: методичні рекомендації


Рік видання: 2016


Автори: М.Бастун.


Кількість сторінок: 59


Анотація. Психолого-педагогічні аспекти діалогічної міжкультурної взаємодії включають в себе ряд закономірностей, механізмів та принципів. Зокрема, йдеться про те, що для включення у процеси міжкультурної діалогічної взаємодії, особистість повинна оволодіти рядом психологічних механізмів, таких як осторонення, децентрація, внутрішній діалог, діалог із внутрішнім співбесідником, оволодіння внутрішнім мовленням. Активізація цих механізмів дає змогу реалізувати суб’єктність індивіда у площині культури, позицію позазнаходження, виходу на межу і за межі культурної заданості. Така реалізація є необхідною умовою становлення особистості педагога як високодуховного професіонала.


Ключові слова: діалогічні засади, підготовка педагогічних працівників, духовний потенціал, учні.


 

137
9