Теоретичні засади культурологічного підходу у підготовці майбутнього педагога до виховної діяльності
Тип ресурсу: монографія
Рік видання: 2016
Автори: Л.Хомич, Т.Усатенко, С.Машкіна, Т.Шахрай.
Кількість сторінок: 168
Анотація. У колективній монографії обгрунтовано теоретичні культурологічного підходу у підготовці педагога до виховної діяльності, зокрема: проаналізовані загальнонаукові стратегії методології у підготовці майбутнього педагога до виховної діяльності; доведено, що культурологічний підхід є науковою основою становлення та розвитку професійної компетентності майбутнього педагога; обгрунтовано, що громадянська освіта – провідний напрям організації, змісту освітнього процесу у вищих педагогічних навчальних закладах; визначено концептуальні основи і технологічну складову розвитку інноваційної виховної діяльності майбутнього педагога на засадах культурологічного підходу. Монографія може стати у нагоді науковим і педагогічним працівникам, що досліджують проблеми підготовки вчителів до виховної діяльності.
Ключові слова: культурологічний підхід, підготовка педагога, виховна діяльність, стратегії методології у підготовці майбутнього педагога, громадянська освіта.