Формування інклюзивної компетентності вчителів в університетах Швейцарії


Тип ресурсу: методичні рекомендаії


Рік видання: 2012


Автори: Т.П'ятакова.


Кількість сторінок: 75


Анотація. У методичних рекомендаціях проаналізовано зарубіжний досвід професійної підготовки та перепідготовки педагогічних працівників до здійснення інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах. На прикладі психолого-педагогічної підготовки вчителів Швейцарської Конфедерації автор досліджує особливості формування інклюзивної компетентності майбутніх та практикуючих вчителів, визначає її структуру. Методичні рекомендації містять методики дослідження рівня сформованості компонентів інклюзивної компетентності, механізми моніторингу інклюзивного навчального середовища як апробації сформованості інклюзивної компетентності педагогів в дії.


Ключові слова: професійна підготовка, зарубіжний досвід, педагогічні працівники, інклюзивне навчання, психолого-педагогічна підготовка.


 

455
15