Керівництво

 

Лариса Борисівна Лук'янова

доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України,

заслужений діяч науки і техніки України

 

тел. (044) 440-63-88  |  (044) 440-62-86

larysa.lukianova@gmail.com

 

Директор

 

 

 

|  E-бібліотека НАПН України  |  Google Scholar  |  ORCID  |  Facebook  |  переглянути CV

 

 


 

 

Лідія Олексіївна Хомич

доктор педагогічних наук, професор

 

тел. (044) 440-63-88  |  (044) 440-62-86

ukrlida@ukr.net

 

Заступник директора з наукової роботи

 

 

 

|  E-бібліотека НАПН України  |  Google Scholar  |  ORCID  |  Facebook  |  переглянути CV

 

 

Досліджує проблему "Професійне становлення і розвиток майбутнього вчителя". Коло наукових інтересів: зміст психолого-педагогічної підготовки вчителя; аксіологічні основи змісту навчання і виховання майбутніх вчителів; культурологічний підхід як методологічна основа професійного розвитку майбутнього вчителя; Цивілізаційні цінності у змісті формування особистості майбутнього педагога; загальнокультурний розвиток особистості майбутнього вчителя.

 

 

 


 

 

Галина Іванівна Сотська

доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

тел. (044) 440-63-88  |  (044) 440-62-86

galasotska@ukr.net

 

Заступник директора з науково-експериментальної роботи

 

 

 

|  E-бібліотека НАПН України  |  Google Scholar  |  ORCID  |  Facebook  |  переглянути CV

 

 

Коло наукових інтересів: дослідження проблем педагогічної та мистецької освіти, теорії та методики підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, творчого розвитку особистості засобами мистецтва, психолого-педагогічних чинників розвитку естетичного досвіду викладачів образотворчого мистецтва вищих педагогічних навчальних закладів.

 

 

 


 

 

Олена Володимирівна Тринус

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

тел. (044) 440-75-72  |  (044) 440-63-88

evtrinus@gmail.com

 

Вчений секретар

 

 

 

|  E-бібліотека НАПН України  |  Google Scholar  |  ORCID  |  Facebook  |  переглянути CV

 

 

Коло наукових інтересів: дослідження питань історії педагогіки, зокрема створення й функціонування єдиної трудової школи в Україні (кінець ХІХ – початок ХХ століття); розвиток педагогічної майстерності вчителя єдиної трудової школи; визнання статусу молодого вчителя в історичному контексті та в умовах формування сучасної освітньої політики; професійне становлення молодого вчителя.