Академічна мобільність
Можливості реалізації академічної мобільності
в Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Інститут підтримує різнобічні зв’язки з міжнародними інституціями, громадськими організаціями зарубіжних країн (див. вкладку міжнародне партнерство) на основі укладених угод про співпрацю:
- Автономний університет Сакатекаса імені Франціско Гарсії Салінаса (Мексика);
- Сучавський університет «Штефан чел Марє» (Румунія) (Universitat «Ștefan cel Mare» din Suceava (România);
- Вища школа бізнесу і наук про здоров’я у Лодзі (Республіка Польща) (Wyższą Szkołą Biznesu i Nauk o Zdrowiu z siedzibą w Łodzi);
- Інститут педагогіки Люблінського католицького університету імені Івана Павла ІІ (Республіка Польща) (Instytut Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II (Rzeczpospolita Polska);
- Педагогічний університет ім. Комісії Освіти Народової в Кракові (Республіка Польща) (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisja Edukacji Ludowej w Krakowie (Rzeczpospolita Polska);
- Університет Жешува (Республіка Польща) (Uniwersytet Rzeszowski (Rzeczpospolita Polska);
- Державний Вищий навчальний закладом ім. Стефана Баторего в Скєрнєвіцах (Республіка Польща) (Państwową Uczelnią im. Stefana Batorego w Skierniewicach (Rzeczpospolita Polska);
- Карлов університет (Прага, Республіка Чехія) (Univerzita Karlova v Praze);
- Державний Вищий навчальний заклад імені Стефана Баторего в Скєрнєвіцах (Республіка Польща) (Państwowe Liceum im. Stefana Batorego w Skerniewicach (Rzeczpospolita Polska).
Практичні результати співробітництва – обмін результатами наукових досліджень, впровадження науково-методичної продукції, організація і проведення спільних науково-практичних масових заходів.
Інститут є співорганізатором циклічного міжнародного заходу – Українсько-польський / Польсько-український науковий форум. У звітному періоді проведено VІІІ форум «Освіта для миру» (м. Переяслав-Хмельницький, 2019 р.).
Свідченням ефективної діяльності наукових співробітників Інституту у міжнародному науковому просторі є:
- участь у наукових радах та редакційних колегіях міжнародних видань: Польсько-український науковий щорічник «Професійна і неперервна освіта (Edukacja zawodowa i usyawiczna»), Академія спеціальної педагогіки імені Марії Ґжегожевської у Варшаві, Республіка Польща; «Rozprawy Społeczne» ("Social Dissertations"), Бяла Подляска, Республіка Польща; Щорічник «Labor et Edukatio», Краків, Республіка Польща; наукове видання «Zeszyty Naukowe KSW», Влоцлавек, Республіка Польща; збірник наукових праць «Nauczyciel i Szkoła», Akademia Ignatianum w Krakowie, Республіка Польща; Міжнародний науковий квартальник «EDUKACJA ustawiczna dorosłych, Республіка Польща;
- співпраця з міжнародними науковими товариствами, радами, фондами, громадськими організаціями: Наукове товариство «Польща – Україна»; Міжнародний фонд «Lions Clubs International Foundation»; Наукова Рада Докторської програми гуманітарних наук за спеціальністю «Спадщина і культура миру» Автономного університету Сакатекаса (Мексика); Фонд імені Чарльза Кеттерінга (Kettering Foundation) (США); Турецька Громадська організація культури та освіти українців в Конії (Konya Ukraynalılar Kültür Yardımlaşma Ve Dayanışma Derneği);
- здійснення міжнародних академічних візитів: проведення циклу англомовних лекцій для студентів та майстер-класів для викладачів факультету іноземних мов Юнченьського університету (м. Юнчень, Китайська Народна Республіка); проведення комплексу психологічних тренінгів з розвитку особистісних якостей дітей і дорослих (Об’єднані Арабські Емірати, Азербайджан, Кіпр);
Реалізації права на академічну мобільність сприяє проведення таких заходів:
- Циклічні заходи під егідою Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» Переглянути
- Проведення лекцій зарубіжними ученими Переглянути
- Зустрічі з зарубіжними науковцями, освітянами Переглянути
- Участь і проведення важливих у сфері педагогічної освіти і освіти дорослих заходів – міжнародних і всеукраїнських (конференцій, форумів тощо) Переглянути
- Проведення щорічних звітних конференції Інституту Переглянути
- Участь в освітянських виставках Переглянути
- Заходи, проведені під егідою Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» Переглянути
- Заходи, проведені під егідою Української асоціації освіти дорослих Переглянути
- Заходи, зініційовані Академією педагогічної майстерності, Центрами педагогічної майстерності Переглянути
- Зустрічі з Радою молодих учених і випускниками Переглянути
- Заходи Психолого-консультаційного тренінгового центру Переглянути
Публікаційна діяльність у фахових наукометричних виданнях Інституту та партнерів:
- «Порівняльна професійна педагогіка» Переглянути
- «Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи» Переглянути
- «Естетика і етика педагогічної дії» Переглянути
- «Імідж сучасного педагога» Переглянути
- Вісник Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» Переглянути
Стажування та підвищення кваліфікації:
У 2018-2020 рр. з метою підвищення професійного і особистісного рівня наукові співробітники Інституту підвищили кваліфікацію/ пройшли стажування в Україні та за кордоном (Турецька республіка, Фінляндія, Республіка Польща, США ). Отримано 88 сертифікатів, довідок тощо. Серед них:
Авшенюк Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, завідувач відділу зарубіжних систем у педагогічній освіті і освіті дорослих
- Тренінг для тренерів «Педагогіка початкової школи: фінський досвід. Модуль 4 Інклюзивна освіта» (м. Київ, 3-5 лютого 2020 р.) (Сертифікат № 4/65) у межах Проєкту Міністерства освіти і науки України та Міністерства закордонних справ Фінляндії «Фінська підтримка реформи української школи».
- Тренінг «Професійний розвиток учителів» (м. Київ, 2-17 грудня) (Сертифікат № 5/65) у межах Проєкту Міністерства освіти і науки України та Міністерства закордонних справ Фінляндії «Фінська підтримка реформи української школи».
- Тренінг «Стратегія розвитку ОІППО: клієнтоорієнтованість та внутрішня система забезпечення якості» (Сертифікат № 03/63) (м. Київ, 1-8 грудня 2020 р.) у межах Проєкту Міністерства освіти і науки України та Міністерства закордонних справ Фінляндії «Фінська підтримка реформи української школи».
- Тренінг для тренерів «Педагогіка початкової школи: фінський досвід (м. Київ, 23-26 вересня 2019 р.) (Сертифікат № 54) у межах Проєкту Міністерства освіти і науки України та Міністерства закордонних справ Фінляндії «Фінська підтримка реформи української школи».
- Тренінг для тренерів «Педагогіка початкової школи: фінський досвід. Модуль 3. «Практика та інструменти оцінювання в школі» (м. Київ, 16-18 жовтня 2019 р.) (Сертифікат № 3/72) у межах Проєкту Міністерства освіти і науки України та Міністерства закордонних справ Фінляндії «Фінська підтримка реформи української школи».
Аніщенко Олена Валеріївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу андрагогіки
- Наукове стажування «Академічна доброчесність: виклики сучасності» (Вищий Семінаріум Духовного університету UKSW у Варшаві (Республіка Польща), 11 травня – 19 червня 2020 р., 180 год. (6 кредитів ECTS), сертифікат KW-062020/016);
- стажування в Інституті проблем виховання НАПН України (1-30 листопада 2019 р., довідка ІПВ НАПН України від 9 грудня 2019 р. №01-11/372).
Баніт Ольга Василівна, доктор педагогічних наук, старший дослідник, провідний науковий співробітник відділу андрагогіки
- Стажування (150 год). Люблінський університет технологій. Напрям: персональний та організаційний менеджмент. Сертифікат № 2-2019UEM від 30.09.2019.
- Підвищення кваліфікації (Тренери для тренерів) із теми «Супровід діяльності Центрів професійного розвитку педагогічних працівників» в рамках Фінського проєкту підтримки реформи української школи «Навчаємось разом» обсягом 30 годин (1 кредит) (15.10.2020-12.11.2020). Сертифікат № А.121, виданий Українським інститутом розвитку освіти 12.11.2020 р.
- Підвищення кваліфікації в Зимовій школі педагогічної майстерності «Освіта 4.0. та педагогічна досконалість», що проводилася на базі Української інженерно-педагогічної академії (Харків) в рамках проєкту «Зміни факультетів та університетів у 21 столітті» за підтримки Університету імені Масарика Чеської агенції розвитку. Обсяг 30 годин (1 кредит), 7-11 грудня 2020 року. Сертифікат № UEPA-WS-12-2020-101
Вовк Мирослава Петрівна, доктор педагогічних наук, завідувач відділу змісту і технологій педагогічної освіти
- Міжнародне стажування у Сучавському університеті ім. Штефан чел Маре (м. Сучава, Румунія) (19.11.2018 р. – 07.12.2018 р., сертифікат №18/10.12.2018, 108 годин).
- Підвищення кваліфікації у Вищій школі лінгвістики у Ченстохові (Республіка Польща) – складання кваліфікаційного іспиту з англійської мови на рівні «В» (сертифікат №ЛО-А 20/02/119 від 01.02.2020 р.).
Годлевська Катерина Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу зарубіжних систем у педагогічній освіті і освіті дорослих
- Стажування у Мукачівському державному університеті з 28.10.2019 по 28.11.2019 (Довідка №2430 від 04.12.2019 р.)
Кучерявий Олександр Георгійович, доктор педагогічних наук, професор, провідний науковий співробітник відділу теорії і практики педагогічної освіти
- Стажування у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса з 29.03.2018 по 28.04.2018 р.
Котун Кирил Васильович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу зарубіжних систем у педагогічній освіті і освіті дорослих
- Складання іспиту з іноземної мови В2. Курси іноземних мов ВК «Лінгвапакс» Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка. Англійська мова за програмою підвищення кваліфікації (Свідоцтво №111, рівень B2, обсяг 225 акад. год.), (Ліцензія МОН України серія ВКІ-К №115688 від 09.07.1997р.).
- Сертифікований тренер з використання антиплагіатної програми StrikePlagiarism від компанії Plagiat.Pl.
- Міжнародне освітнє стажування «Міжнародна кар'єра науковця та управління науковими проєктами» Uczelnia Nauk Spolecznych (Університет Суспільних Наук, Лодзь, Республіка Польща, 180 годин, 6 кредитів)
Марусинець Маріанна Михайлівна, кандидат філологічних наук, старший науковий співробітник відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих
- Стажування в державному університеті імені «Штефана чел Маре» (м. Сучава, Румунія, 2018) – 108 годин.
- Стажування «Miedzynarodowe projekty: przygotowanie, wnioskowanie, zarządzanie oraz sprawozdawczosc» Uczelnie Nauk Spolecznych w Lodzi (UNS),
- Стажування у Fundacja Central European Academy Studies and Certifications (CEASC) Nr 2020/10/1310 Lodz, 06.10.2020р.
Пазюра Наталія Валентинівна, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу відділу зарубіжних систем у педагогічній освіті і освіті дорослих
- Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти СП3583044/2526-16 (2016);
- The Academy of business and health sciences (Lodz, Poland) (2018);
- Київський національний лінгвістичний університет Свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПВ186171 (2019);
- Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти СП35830447/1385-20 (2020).
- У 2019 р. була запрошена до Юнченського Університету (м.Юньчен, КНР) для проведення лекцій для викладачів факультету лінгвістики та студентів.
Сотська Галина Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з науково-експериментальної роботи
- Міжнародне стажування в Академії імені Яна Длугоша (Ченстохов, Польща); (свідоцтво про підвищення кваліфікації № 20160069, 180 годин, 1917 р.).
- Міжнародне стажування у Варшавському університеті (Варшава, Республіка Польща)
- (свідоцтво ДА-022-03, 120 годин, 2019 р.).
- Складання іспиту з іноземної мови В2. Перші Київські державні курси іноземних мов – складання кваліфікаційного іспиту з англійської мови на рівні «В2» (свідоцтво № 24924 від 17.12.2018 р.).
Хомич Лідія Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи
- Сертифікований учасник тренінгу (20 год.) «Педагогіка початкової школи: фінський досвід» (2019) – РН 55.
- Сертифікований учасник тренінгу (13,5 год.) «Педагогіка початкової школи: фінський досвід. Модуль 3. «Практика та інструменти оцінювання в школі» (2019). – РН 3/73;
- Сертифікований учасник тренінгу (14 год.) «Педагогіка початкової школи: фінський досвід. Модуль 4. «Інклюзивна освіта» (2020);
- Сертифікований учасник тренінгу (15 год.) «Стратегія розвитку ОІППО: клієнтоорієнтованість та внутрішня система забезпечення якості» (2020). – РН 03/78;
- Сертифікований учасник тренінгу (15 год.) «Професійний розвиток вчителя: надання підтримки на різних етапах професійного розвитку вчителя» (2020) – РН 5/67.